Cyfrowy bezprzewodowy system mikrofonowy ULX-D wygrywa jakością dźwięku, niezawodnością i technologią zasilania akumulatorowego.

Stefan Raebel, szef działu wideo i audio w Baden State Theatre.

W mojej opinii nie ma obecnie systemów bezprzewodowych równych ULX-D – moi współpracownicy również się z tym zgadzają!

O produkcie ULX-D:

ULX-D natychmiast zrobił na nas dobre wrażenie.

Stefan Raebel, szef działu wideo i audio w Baden State Theatre.

Potrzeby klienta

Baden State Theatre, znajdujący się w mieście Karlsruhe w Niemczech, od czasu całkowitej przebudowy i rekonstrukcji w 1975 roku w dwóch salach prezentuje widzom operę, dramat i balet.

Nowy system musiał zastąpić 15-letnie wyposażenie, które zaczęło pokazywać swój wiek i nie nadawało się do pracy na bardziej ograniczonych częstotliwościach radiowych dostępnych dla użytkowników po wprowadzeniu Cyfrowej Dywidendy i relokacji widma w Niemczech.

Rozwiązanie

Zarząd teatru podczas poszukiwań zastępstwa dla starego rozwiązania bezprzewodowego zaczął interesować się systemem Shure ULX-D, wyjaśnia Stefan Raebel, szef działu wideo i audio w Baden State Theatre. „Rozważaliśmy inny cyfrowy system bezprzewodowy, ale nie był on całkowicie satysfakcjonujący” – komentuje Stefan Raebel. „ULX-D natychmiast zrobił na nas dobre wrażenie.”

 

36-kanałowy cyfrowy system mikrofonów bezprzewodowych Shure ULX-D został już zainstalowany zapewniając teatrowi krystalicznie czysty dźwięk i wzmocnienie go wolne od zakłóceń.  

Wyniki

System ULX-D przekonał do siebie zarząd teatru wysoką jakością dźwięku, dużą liczbą dostępnych kanałów i jego niezawodnością pracy - tą ostatnią dzięki zdolności systemu do rozpoznawania początkowych źródeł zakłóceń i przełączania częstotliwości, zanim problemy staną się słyszalne.

 

„ULX-D brzmi świetnie i okazał się niezawodny” - kontynuuje Raebel. „Przez trzy lata korzystania z niego nie doświadczyliśmy ani jednego zaniku sygnału.”

 

Wykorzystywanie przez system technologii akumulatorów litowo-jonowych było kolejnym ułatwieniem dla codziennej pracy teatru. Oferujące długą żywotność ogniwa, krótkie czasy ładowania i dokładne odczyty pozostałego poziomu naładowania akumulatory Shure zapewniają bardziej elastyczne działanie, nawet podczas dłuższych spektakli. „Jeśli wystawiamy Wagnera, każda produkcja może trwać pięć lub sześć godzin”, wyjaśnia Stefan Raebel. „Jeśli dodasz czas na makijaż, to może to być siedem lub osiem godzin, ale dzięki tym akumulatorom jeszcze nigdy nie mieliśmy żadnych problemów.”

 

„W mojej opinii nie ma obecnie systemów bezprzewodowych równych ULX-D – moi współpracownicy również się z tym zgadzają!” - podsumowuje Raebel.

Podobne studia przypadku

Przykłady powiązanych rozwiązań