Afrikaans is Groot Music Production, MGG Productions, Johannesburg, Południowa Afryka

Shure ułatwia sprawne działanie podczas południowoafrykańskiej produkcji muzycznej „Afrikaans is Groot” przez zapewnienie niezbędnego systemu bezprzewodowego.

Firma Shure dostarczyła produkty do odsłuchu dousznego, oprogramowanie do zarządzania i system mikrofonów bezprzewodowych dla popularnej produkcji muzycznej „Afrikaans is Groot”, aby zapewnić jej sprawną realizację.

 

Jedna z najpopularniejszych produkcji muzycznych w języku afrikaans, „Afrikaans is Groot", uzyskała doskonały dźwięk podczas dorocznej jej realizacji dzięki bezprzewodowym mikrofonom Shure i systemom osobistego odsłuchu dousznego.

 

To niezwykle atrakcyjne widowisko przyciągnęło śmietankę południowoafrykańskiego przemysłu muzycznego, w tym takich artystów jak Juanita Du Plessis, Riana Nel, Bobby van Jaarsveld, EDEN, Dewald Wasserfall, Arno Jordaan i innych.

Denzil Smith, kierownik projektu, MGG Productions

Shure jest mikrofonem zaufanym i preferowanym przez większość międzynarodowych artystów i podczas różnych wydarzeń, a zawsze dobrze jest widzieć tak wiele sprzętu Shure, doskonale wykonującego swoją pracę.

Potrzeby klienta

Część produkcji muzycznej w Johannesburgu, zorganizowana przez Coleske Artists, odbyła się w Moreletapark Auditorium w Pretorii. Dysponując miejscami siedzącymi dla ponad 7000 osób, w Moreleta odbyło się dziewięć całkowicie wyprzedanych koncertów.

Ciągle zmieniające się zestawy utworów wymagały dużej liczby mikrofonów bezprzewodowych i systemów monitoringu dousznego. Zespół produkcyjny MGG stanął przed wyzwaniem zapewnienia bezbłędnego dźwięku z bezprzewodowych mikrofonów i odsłuchu dousznego. 

Rozwiązanie

MGG Productions byli jedynymi dostawcami sprzętu audio i oświetleniowego, a ich kierownik projektu, Denzil Smith, i jego zespół ekspertów włożyli wiele wysiłku w to popularne wydarzenie. Lokalny dystrybutor Shure, Wild & Marr, również był gotowy do udzielenia dodatkowej pomocy technicznej podczas działań przedprodukcyjnych.

Do reprodukcji dźwięku podczas widowiska była użyta szeroka gama przewodowych i bezprzewodowych mikrofonów Shure. Wielu artystów korzystało z własnych niestandardowych słuchawek dousznych, a wszystkie, z wyjątkiem dwóch, wykorzystanych systemów odsłuchu były firmy Shure - z 20 kanałami PSM 900, sześcioma kanałami ich wcześniejszej generacji - PSM 700 i sześcioma kanałami PSM 1000. System PSM 1000 dzięki unikatowemu odbiornikowi bodypack z rozwiązaniem diversity zapewnił dodatkowe bezpieczeństwo transmisji radiowej i wyjątkową jakość dźwięku. Mikrofony bezprzewodowe Shure to 42 kanały UR4D, a także 6 kanałów AXIENT dla najważniejszych artystów.

Wyniki

Wraz z doskonałą jakością dźwięku i zdalną kontrolą nad wszystkimi funkcjami nadajnika AXIENT oferuje również unikalną zdolność wykrywania i unikania zakłóceń. Zarządzanie częstotliwościami radiowymi odbywało się za pośrednictwem aplikacji Wireless Workbench.

Inżynier ds. częstotliwości radiowych i technik mikrofonowy Jaco Beukes z MGG mówi: „Shure ponownie zapewnił doskonałą wydajność dzięki wyjątkowej niezawodności działania w paśmie radiowych. Niezwykle dobrze sprawdziło się oprogramowanie do zarządzania częstotliwościami radiowymi Shure Wireless Workbench, dzięki któremu transmisja bezprzewodowa była zawsze bardzo stabilna.”

„Techniczne aspekty produkcji zawsze wzbudzają ogromną ekscytację, a niezwykłą radość sprawia moment, kiedy widzimy, jak wszystko łączy się w spójną całość”, zgadza się Andrew Sorrill, kierownik ds. sprzedaży i marketingu w firmie Wild & Marr będącej lokalnym dystrybutorem produktów Shure.

 

Podobne studia przypadku