68 gala Tony Awards w CBS

O produkcie UHF-R:

Firehouse zapewniło kompletne zestawy systemów, a my dodatkowo mieliśmy do dyspozycji wszystkie kapsuły Shure - podczas Tony Awards trzeba być przygotowanym na wszystko.

Vinny Siniscal, Firehouse Productions

Vinny Siniscal, Firehouse Productions

Wykonaliśmy naszą skomplikowaną pracę i dysponowaliśmy odpowiednimi narzędziami. Na szczęście wszystko przebiegło bez jakichkolwiek problemów i nie mogę się doczekać, aby wykonać tę pracę ponownie w przyszłym roku.

SHURE WIRELESS DOMINUJE PODCZAS TRANSMISJI TELEWIZYJNEJ 68 KONKURSU TONY AWARDS W CBS

Transmisja CBS gali 2014 Tony Awards, która odbyła się 8 czerwca, była jedną z najbardziej skomplikowanych w całej historii tego wydarzenia. Od długiego, dynamicznego występu Hugh Jackmana otwierającego galę, aż po sceniczne zebranie wszystkich zwycięzców w celu wykonania finałowej wersji „On Broadway”, widzowie mieli okazję wziąć udział w produkcji o szybkim tempie, która obejmowała rejestrowanie 17 występów muzycznych i orkiestry na żywo w Radio City Music Hall.

 

Potrzeby klienta

Zarządzanie projektem systemu RF i koordynacją częstotliwości radiowych dla Firehouse Productions było zadaniem Vinny’ego Siniscala. „Przy tak dużej powierzchni do pokrycia, tak wielu częstotliwościach do zarządzania i tak wielu zespołach występujących na żywo, w tym roku ponownie wybrałem systemy Shure UHF-R” - oświadcza. „To mój preferowany produkt, kiedy robię transmisję na żywo. Mimo że system istnieje już od około dziesięciu lat, wiem, że nie ma na rynku niczego innego, co byłoby wystarczająco solidne, aby przetrwać w tak zatłoczonym środowisku RF.”

1
UR4D+
1
2
2

Rozwiązanie

Tegoroczna produkcja wykorzystała prawie 250 kanałów bezprzewodowych, z których 64 były przeznaczone na mikrofony. Ponadto wszystkie osiem kanałów monitorów dousznych na scenie Tony to systemy Shure PSM® 1000. W produkcji wykorzystano również bezprzewodowe systemy interkomowe, efekty dźwiękowe i kamery telewizyjne - w szczególności Steadicam podążający za Jackmanem z czerwonego dywanu na scenę w czasie występu otwierającego galę. „Producenci tworzą te programy, zakładając, że cokolwiek bezprzewodowego jest wymagane, będzie można to dostosować,” zauważa Siniscal. „Jeśli to oznacza więcej kanałów w mniej dostępnym spektrum, to niech tak będzie. Naszym zadaniem jest to umożliwić.”

 

Wszystkie z wyjątkiem ośmiu mikrofonów bezprzewodowych to Shure UHF-R - jedynymi wyjątkami były garstka kostiumów z już wszytymi innymi nadajnikami. Większość z 56 kanałów Shure to bodypacki, w tym 32 micro-bodypacki UR1M. Dwanaście kanałów to ręczne nadajniki UR2 z kapsułą SM58® dla Hugh Jackmana i Beta 58 dla większości innych artystów, w tym Carole King, LL Cool J i chóru Stinga. „Firehouse zapewniło kompletne zestawy systemów, a my dodatkowo mieliśmy do dyspozycji wszystkie kapsuły Shure” - mówi Siniscal. „Podczas Tony Awards trzeba być przygotowanym na wszystko.”

 

Jednym z największych wyzwań postawionych Siniscalowi w tym roku było stworzenie sześciu oddzielnych stref odbioru sygnału bezprzewodowego. „To wynikało z numeru otwierającego” - relacjonuje. „Zaczęło się na czerwonym dywanie, który jest dosłownie na zewnątrz i z tego powodu eksponowany na wszystkie częstotliwości radiowe z ulicy. Potem musieliśmy pokryć okolicę windy na poziomie sceny i piwnicy, a także sam szyb windy. Oczywiście, mieliśmy również typowe strefy na głównej scenie i z przodu audytorium, a także zaplecze sceny.”

Wyniki

Aby poradzić sobie z przejściem audio ze strefy do strefy, Siniscal stwierdził, że odpowiednim narzędziem do realizacji tego celu będzie aktywna antena kierunkowa Shure UA874. „Tym, co uwielbiam w tych antenach, jest to, że wyjście RF można przełączać w zakresie od -6 dB do + 12 dB, w tym z dostępnym ustawieniem unity gain” - wyjaśnia. „To kluczowa cecha, ponieważ pozwala mi to lepiej dopasowywać pracę systemu do różnych poziomów częstotliwości radiowych w różnych strefach. Mogę także włączać i wyłączać każdą strefę zdalnie za pośrednictwem wzmacniacza dystrybucyjnego.”

 

Dzięki ogromnej i skomplikowanej pracy ekipy technicznej, trzem skanerom i wielu urządzeniom Shure, Firehouse Productions po raz czwarty z rzędu wniosło swój wkład w bezproblemową łączność bezprzewodową podczas transmisji widowiska. „Produkcja Tony Awards jest zawsze ogromnym wyzwaniem, ponieważ z roku na rok jej skala się zwiększa.” - mówi Siniscal. „Mieliśmy około 50 kanałów bezprzewodowych więcej w porównaniu do ubiegłego roku oraz zasięg na zewnątrz obiektu. Oznacza to rywalizację z tym, co dzieje się w centrum miasta - z czym wiąże się wiele zmiennych, szczególnie w przypadku transmisji na żywo. Mieliśmy jednak świetny zespół, wykonaliśmy naszą skomplikowaną pracę i dysponowaliśmy odpowiednimi narzędziami. Na szczęście wszystko przebiegło bez jakichkolwiek problemów i nie mogę się doczekać, aby w przyszłym roku wykonać tę pracę ponownie.”

 

Podobne studia przypadku

Przykłady powiązanych rozwiązań