Ekosystem dźwięku, część 5: Partnerzy technologiczni

Chris Lyons | June 20, 2020 Ekosystem dźwięku, część 5:  Partnerzy technologiczni

Spotkanie bez obrazu będzie nadal spotkaniem, natomiast spotkanie bez dźwięku nie ma szans na powodzenie. 81% osób decyzyjnych w zakresie IT stwierdza, że dźwięk ma największy wpływ na poprawę jakości spotkań wirtualnych. Dobry dźwięk można łatwo przeoczyć, natomiast zły dźwięk nie może być pominięty. Powoduje on zmęczenie, zwiększa rozproszenie uwagi i ogranicza percepcję – a wszystko to zmniejsza efektywność i produktywność spotkania, a co za tym idzie, zmniejsza też dochody.

W tej serii postów na blogu przyjrzymy się, jak różne elementy ekosystemu audio wpływają na zapewnienie zrozumiałego i naturalnego dźwięku. W ostatniej części tego blogu omówimy rolę partnerów technologicznych.

Segmenty systemu AV odpowiedzialne za dźwięk, obraz, sterowanie oraz pracę w sieci muszą bezproblemowo współpracować ze sobą, aby zapewnić korzyści w zakresie produktywności, których wymagają firmy i uczelnie. Ponieważ każda z tych kategorii produktów ewoluowała pod względem złożoności, interoperacyjność między nimi stała się istotną cechą samą w sobie.

Dźwięk o najwyższej jakości cały czas pozostaje najbardziej istotnym elementem współpracy online. Dźwięk jest pojazdem, który przenosi pomysły od jednej osoby do drugiej, niezależnie od tego, czy są one po drugiej stronie stołu, czy na drugim końcu kraju. Ponieważ praca z członkami zespołu, którzy są rozproszeni po całym świecie i branie udziału w szkoleniach online stanowią większość naszego dnia pracy, doświadczanie przez użytkownika tylko pozytywnych doznań z korzystania ze sprzętu i dostępnych rozwiązań, które faktycznie zachęcają do kreatywności i produktywności, staje się koniecznością, a nie luksusem.

Zapewnienie naturalnego, zrozumiałego dźwięku wymaga opanowania zagadnień akustyki, projektowania przetworników i zapewnienia niezawodności sprzętu, które nie należą do typowych umiejętności twórców aplikacji do współpracy lub oprogramowania do zarządzania spotkaniami.

Zapewnienie naturalnego, zrozumiałego dźwięku wymaga opanowania zagadnień akustyki, projektowania przetworników i zapewnienia niezawodności sprzętu, które nie należą do typowych umiejętności twórców aplikacji do współpracy lub oprogramowania do zarządzania spotkaniami.

Przechwytywanie dźwięku dla większej grupy osób jest jeszcze bardziej złożone, ponieważ coraz większy wpływ na jego jakość mają takie czynniki jak warunki w pomieszczeniu czy rozmieszczenie miejsc siedzących. Urządzenia dźwiękowe typu „wszystko w jednym” nie skalują się dobrze, aby zapewnić właściwą obsługę większej liczby uczestników, poruszających się prezenterów lub złożonych warunków akustycznych. Rozwiązanie, które sprawdza się w przypadku stołu z sześcioma osobami, nie będzie działać dla grupy sześćdziesięciu osób.

Wszystkie te elementy łączą się ze sobą, stając się kluczowymi we wszystkich systemach obecnych w środowiskach spotkań, z zadaniem zgodnej współpracy jako zespół. Oto cztery korzyści płynące z wyboru rozwiązania od zaufanej grupy partnerów technologicznych.

Rozwiązania partnerów zwiększają zaufanie

Sale konferencyjne i szkoleniowe ewoluowały, od zawierających rozwiązania związane tylko z dźwiękiem, przez obsługujące dźwięk i obraz, aż po takie, które obecnie obejmują dźwięk, obraz, zautomatyzowane kamery oraz globalny system sterowania do zarządzania tymi i innymi systemami, takimi jak oświetlenie w pokoju, zautomatyzowane zasłony i tak dalej. Zaletą korzystania z certyfikowanej grupy produktów jest wyeliminowanie ryzyka niezgodności. Nie musimy już niczego wymyślać, dostosowywać ani zgadywać, które produkty mogą ze sobą dobrze współpracować. Zaangażowani producenci wykonali już za Ciebie różne eksperymenty i przygotowali sprawdzone rozwiązanie, które działa. Wybierając zaufaną markę audio, która nawiązała technologiczne relacje z dostawcami produktów, które uzupełniają jej ofertę, możemy mieć pewność, że nasza instalacja AV spełni wszelkie oczekiwania.

Nie wystarczy powiedzieć, że produkt A może być używany z produktem B. Celem jest wybranie produktów, które zostały już wspólnie przetestowane i są certyfikowane do wzajemnej współpracy. Ma to krytyczne znaczenie, gdy weźmie się pod uwagę to, że komponenty obsługujące dźwięk muszą bezproblemowo zintegrować się nie tylko z platformą wideokonferencyjną, ale także z wybranymi systemami sterowania kamerami, jak też systemami sterowania pokojami. To wszystko wykracza poza prostą łączność i ogólne zwiększenie wydajności. Obejmuje też wykorzystanie elementów sterujących, wskaźników i ciągów poleceń, które umożliwiają komunikację między urządzeniami. Proste rzeczy, takie jak wyciszanie dźwięku podczas konferencji, mogą być źródłem frustracji dla użytkowników, jeśli nie działają intuicyjnie. work intuitively.

Produkty partnerów oszczędzają czas

Dzięki wstępnie dopasowanemu rozwiązaniu AV, idealne ustawienia i konfiguracje dla każdego sprzętu i oprogramowania zostały już zdefiniowane i zweryfikowane. Nie ma potrzeby poświęcania czasu na różne próby lub porównywanie różnych kombinacji, aby zobaczyć, co działa, a co nie. Producenci wykonali już całą pracę, więc możemy od razu przejść do łączenia określonych produktów i ustawień, które zapewniają oczekiwane rezultaty. Dzięki skróceniu czasu konfiguracji, wdrożenie rozwiązania AV jest prostsze, łatwiejsze i szybsze.

Partnerzy zapewniają menu opcji

Partnerzy technologiczni wiedzą, że klienci mają wiele różnych potrzeb, dlatego zazwyczaj oferują menu gotowych rozwiązań, które pasują do różnych typów i rozmiarów pomieszczeń. Dzięki temu można łatwo dowiedzieć się, jaka kombinacja sprzętu audio i współpracujących z nimi urządzeń będzie najbardziej odpowiednia w danej sytuacji. Jeśli w obiekcie będą znajdować się pomieszczenia o różnej wielkości, a zostało już wybrane oprogramowanie do współpracy, wówczas dostępność kilku opcji lub pakietów znacznie ułatwi pełne zaspokojenie określonych potrzeb w każdym z nich.

Relacje partnerskie zmniejszają wyzwania związane ze wsparciem

Jeśli wystąpi problem z pakietem partnerskim, nikt nie musi drapać się po głowie, aby dowiedzieć się, dlaczego coś nie działa. Nigdy nie usłyszymy od pracownika pomocy technicznej, że „nie próbowaliśmy wcześniej takiej kombinacji”. Wszyscy zaangażowani dostawcy mają swoje produkty pod ręką i prawdopodobnie mają już uruchomioną kombinację sprzętową, aby móc zasymulować daną sytuację. Upraszcza to proces weryfikacji czynności obsługowych, wydajności, połączeń lub wymagań montażowych.

Partnerzy technologiczni usprawniają proces wyszukiwania i wdrażania rozwiązania AV najlepszego dla określonych potrzeb użytkowników. Określając wybór danych opcji pasujących do różnych zastosowań, współpracujące ze sobą zaufane marki mogą pomóc swoim klientom w szybszym wdrożeniu systemu, zapewnieniu wyższego poziomu jego wydajności i niezawodności, a także lepszych wrażeń podczas użytkowania systemu przez jego użytkowników.

Produkty ekosystemu dźwięku Shure do konferencji są certyfikowane do użytku z różnymi popularnymi narzędziami sprzętowymi i programowymi do współpracy, systemami sterowania, a także akcesoriami montażowymi, w tym takich firm jak: Cisco, Microsoft Teams, Zoom, One Beyond, Logitech, Chief, Crestron, Audinate, Peerless-AV oraz innych.
Dowiedz się więcej:
https://www.shure.com/en-US/about-us/partners

Chris Lyons

Chris Lyons

Chris Lyons to weteran Shure z ponad 30-letnim dorobkiem, który pełnił różne role w marketingu i public relations. Jego specjalnością jest ułatwianie zrozumienia skomplikowanej technologii audio, zwykle z wykorzystaniem analogii do samochodów lub jedzenia. Nie śpiewa, ani nie gra na instrumencie, ale czasami rozśmiesza współpracowników Shure.