Mikrofony dla chóru i orkiestry - Stereofoniczne techniki mikrofonowe

Chór i Orkiestra są zwykle zbierane przez mikrofony stereofoniczne zarówno na scenie jak i w produkcji studyjnej. 

Stereofoniczne techniki mikrofonowe: dwa mikrofony (para-stereo) są zwykle używane jako główne mikrofony. Jednocześnie często wykorzystywane są mikrofony pomocnicze do uzyskania idealnego brzmienia. Mikrofony pomocnicze są umieszczone w pobliżu źródła dźwięku do odbioru konkretnych głosów chóru lub instrumentów w orkiestrze. Sygnały te są następnie dodawane do sygnału stereo-para w miksie. 

Do rejestracji stereo najczęściej wykorzystuje się mikrofony małomembranowe i dlatego też idealnie sie one nadają do chóru lub orkiestry. Bardzo płaska charakterystyka częstotliwości zapewnia jasny i neutralny dźwięk. Dla mocniejszego brzmienia stoswane są czasami mikrofony pojemnościowe z dużymi membranami.

Video: KSM Microphones

Get Flash to see this player.
Video: KSM Microphones

Małomembranowe mikrofony dla chórów i orkiestr

Profesjonalnej jakości mikrofon idealny do instrumentów akustycznych, zarówno na scenie jak I w studio.

Najlepiej wykorzystać do:
Hihat, Overhead, Gitara akustyczna, Smyczki, Instr. Dęte

Nadaje się też do:
Chór & Orkiestra, Inne instrumenty akustyczne, Perkusyjne

Pojemnościowe
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania
Zasilany baterią solidny mikrofon o płaskiej charakterystyce częstotliwościowej przeznaczony do użycia na koncertach oraz w plenerowych sesjach nagraniowych.

Najlepiej wykorzystać do:
Hihat, Overhead, Gitara akustyczna, Smyczki, Fortepian

Nadaje się też do:
Chór & Orkiestra, Instr. Dęte, Inne instrumenty akustyczne

Pojemnościowe
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania
SM137 Instrument Microphone
Uniwersalny mikrofon o charakterystyce kardioidalnej i wyrównanej charakterystyce częstotliwościowej z ultra cienką membraną w celu zapewnienia naturalnego brzmienia instrumentów akustycznych oraz pracy z dużymi poziomami ciśnienia akustycznego.

Najlepiej wykorzystać do:
Hihat, Overhead, Smyczki, Chór & Orkiestra, Fortepian, Instr. Dęte

Nadaje się też do:
Gitara elektryczna, Inne instrumenty akustyczne, Perkusyjne

Pojemnościowe
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania
Legendarny model SM81 jest branżowym standardem. To pojemnościowy mikrofon kardioidalny z płaską charakterystyką częstotliwościową, który zapewnia szerokie pasmo oraz niskie szumy własne.

Najlepiej wykorzystać do:
Hihat, Overhead, Gitara akustyczna, Smyczki, Instr. Dęte

Nadaje się też do:
Gitara elektryczna, Inne instrumenty akustyczne, Perkusyjne

Pojemnościowe
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania
Najwyższej jakości mikrofon pojemnościowy z kardioidalną charakterystyką kierunkowości.

Najlepiej wykorzystać do:
Hihat, Overhead, Fortepian, Chór & Orkiestra, Smyczki, Gitara akustyczna

Nadaje się też do:
Gitara elektryczna, Instr. Dęte, Inne instrumenty akustyczne, Perkusyjne

Pojemnościowe
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania
KSM141 Instrument Microphone
Najwyższej jakości mikrofon pojemnościowy z przełączalną charakterystyką kierunkowości.

Najlepiej wykorzystać do:
Fortepian, Chór & Orkiestra, Smyczki, Hihat, Overhead, Gitara akustyczna

Nadaje się też do:
Gitara elektryczna, Instr. Dęte, Inne instrumenty akustyczne

Pojemnościowe
Dookólna
Kardioidalna
Dodaj do porównania Przejdź do porównania